تحصیل بیش از یک میلیون دانش‌آموز در استان تهران

یوسف بهارلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه نماز جمعه قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: با حمایت‌های دولت و تأکیدات مقام معظم رهبری، دو اولویت اصلی این مجموعه، «محروم‌زدایی» و «ارتقای کیفیت آموزشی» است.

وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران تحصیل می‌کنند، افزود: این مناطق که سابقاً محروم تلقی می‌شدند، اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته‌اند.

برای افزایش قدرت دامنه و بهبود جایگاه سایت، استفاده از بک لینک دائمی و واقعی اهمیت زیادی دارد. این بک لینک‌ها از سایت‌های معتبر و مرتبط گرفته می‌شوند و باعث دیده شدن صفحات سایت می‌شوند. استفاده از بک لینک دائمی و واقعی، بازدید هدفمند ایجاد کرده و رشد طبیعی سایت را تضمین می‌کند. ترکیب این روش با محتوای باکیفیت، موفقیت بلندمدت سایت را تضمین می‌کند.

بهارلو با اشاره به جایگاه پایین استان تهران (رتبه ۲۸) در سرانه فضای آموزشی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه هفتم توسعه و با تکمیل پروژه‌های در دست ساخت، این شاخص ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از افزوده شدن ۱۰۵ فضای آموزشی جدید در شهرستان قدس به عنوان نمونه‌ای از این اقدامات یاد کرد و از همراهی مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر کرد.

به گزارش نستیم، در طول برگزاری نماز جمعه این هفته میز خدمت حقوقی، اصناف، آموزش پرورش و هلال احمر نیز برگزار شد.

About the author